Hoe zit het met verzenden?
Wij zijn zuinig met onze spullen. Daarom versturen wij ook met PostNL. Voor alle bestellingen ontvangen wij een Track en Trace code, deze mailen we automatisch door naar de klant. Heb je deze niet ontvangen? Geen paniek. Check eerst je spambox. Toch niet ontvangen, stuur ons dan een mailtje via onderstaand formulier. Normaal gesproken ontvang je het pakket de volgende dag. Voor België geldt dit in de meeste grote plaatsen ook, soms duurt het toch een dagje langer.
Passen bepaalde zaken niet? Geen punt, stuur het dan retour (na contact met onze klantenservice, via het formulier hieronder). Geld terug ontvangen of een andere maat? Geen probleem. Ook wij vinden het wel fijn als je de producten netjes verpakt en in de originele verpakking terugstuurt. Stuur je het toch terug zonder originele verpakking etc, dan behouden wij ons het recht voor het pakketje niet te accepteren.
Nagenoeg alle producten hebben wij op voorraad dus we kunnen snel leveren (of je komt ze bij ons ophalen natuurlijk). Soms gebeurt het dat er specifieke producten niet op eigen voorraad zijn (we nemen dan uiteraard contact met je op). We kijken dan met de productie in ons atelier wat de mogelijkheden zijn. Heb je echter specifieke vragen over de levering? Neem dan gerust even contact met ons of vul onderstaand formulier even in.